Dziś jest 22.04.2018, urodziny obchodzą: Lazaj Dawid, Komandzik Rafał.

W tym roku po raz kolejny odwiedziliśmy Apricę. Organizacją naszego obozu zajął się oczywiście ks. Henryk Urbaś. Część uczestników zaczęła swoją wycieczkę już w Krakowie, skąd udali się do Świętochłowic i razem wyruszyliśmy w drogę.

Aprica - 2018

Piękne widoki za oknami autokaru zrekompensowały nam 16-godzinną podróż. W końcu po pokonaniu trudnych i wąskich zakrętów dojechaliśmy do naszego domu parafialnego przy kościele św. Anny.
Pierwszy dzień spędziliśmy na rozpakowywaniu, integracji i przydziale do grup.  Każdy  kolejny dzień zaczynał się od śniadania, w którego przygotowaniu dzielnie pomagała najmłodsza uczestniczka naszego obozu, Róża. Zaraz po posiłku jechaliśmy ski-busem  na stok. Tam spędzaliśmy czas, szusując na nartach i snowboardach po doskonale przygotowanych trasach. Codziennie, około południa, wszystkie grupy udawały się na krótką przerwę, aby wypić  gorącą czekoladę i zebrać siły do dalszego szaleństwa. Po zejściu ze stoku wracaliśmy na pyszną obiadokolację przygotowaną przez panią Karinę i panią Anetę, która dbała także o nasze zdrowie. Po posiłku cały obóz zbierał się na Mszy Świętej. Później, zazwyczaj mieliśmy wieczór dla siebie. Niektórzy spędzali wolny czas, grając w piłkarzyki, inni wychodzili do miasta, a jeszcze inni oglądali wyświetlany przez opiekunów film. Większość z nas zmęczona całodziennym wysiłkiem szybko zasypiała zaraz po wieczornej kąpieli. W ostatni dzień spakowaliśmy bagaże i wyjechaliśmy w drogę powrotną do domów, podczas której kupiliśmy mnóstwo włoskich pyszności. Gdy dotarliśmy do szkoły, wszyscy gorąco podziękowali panom kierowcom, którzy bezpiecznie dowieźli nas na miejsce.
Na koniec, podczas krótkiej, porannej Mszy Świętej mieliśmy okazję podziękować Panu Bogu za udany wyjazd. Po niej każdy z nas zabrał swój sprzęt i bagaż, pożegnał się z przyjaciółmi i wrócił do domu. Podczas tygodniowego pobytu w górach zawiązaliśmy wiele nowych przyjaźni i przeżyliśmy przygody, z których pozostaną niezapomniane wspomnienia.

Uczestniczka: Julia Krzywoń

07-03-2018

© 2017 Salezjański Zespół Szkół Publicznych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nasze Inicjatywy

Bliżej Salezjanów

• Salezjanie w Polsce
  • Inspektoria Św. Jacka Kraków